Protestantse Gemeente Helmond Asten Someren

Van harte welkom op de (vernieuwde) website van de Protestantse Gemeente Helmond Asten Someren.
Wij zijn een gastvrije, open en moderne, veelkleurige gemeente met ruimte en respect voor ieders mening en beleving.
We hebben een kerk in Helmond en een kerk in Someren en iedere zondag is er om 10.00 uur een samenkomst in beide kerken.
Onze vieringen worden technisch ondersteund door een enthousiast beamerteam, dat er tevens voor zorgt dat de kerkdiensten online te volgen zijn via kerkdienstgemist.nl (Helmond) en kerkomroep.nl (Asten Someren).
Na elke dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een koffietje of thee.
Naast de zondagse vieringen zijn er doordeweeks tal van activiteiten, waaraan iedereen die wil mee kan doen. Je kunt de activiteiten vinden op deze website.
Scroll rustig verder!

Bethlehemkerk Helmond